logo-merkelijkheid-blauwDe Merkelijkheid staat voor opmerkelijke en werkelijke merken. We leven in een tijd waarin men niet meer zit te wachten op opgeklopte verhalen, protserige slogans of gigantische billboards. Merkelijkheid werkt graag voor opdrachtgevers die weten dat echtheid en inhoud leiden tot aansprekende resultaten. Door belangrijke vragen te beantwoorden zijn ze in staat content te schrijven en middelen te bouwen die echt passen bij een bedrijf of merk en zetten design in om jouw boodschap en middelen er uit te laten springen, niet om een gebrek aan inhoud te verbloemen. De Merkelijkheid bewijst al jarenlang dat de juiste combinatie van inhoud en vorm zorgt voor echte interactie tussen merken en klanten.

mer·ke·lijk·heid (de; v; meervoud: merkelijkheid)
inhoudelijk, creatief, nuchter, kritisch, integer.
~ Definitie ~ Staat waarin bedrijven zich onderscheiden t.o.v. de concurrentie met een echte en opmerkelijke boodschap en waar strategie, marketing en sales elkaar versterken voor een optimaal resultaat.

Zo ontwikkelden zij met Sportcentrum VU een nieuwe en opmerkelijke positionering rondom de ‘onvergetelijke ervaring’. Binnen dit concept staan de onvergetelijke ervaringen van de sporters bij Sportcentrum VU centraal. Sportcentrum VU wilde namelijk breken met de traditionele rol en imago van ‘sportscholen’. Bij Sportcentrum VU staan de kwaliteit en verbinding met de daadwerkelijke bewegingswetenschap centraal. Dit leidt tot een breder aanbod en betere begeleiding van sporters en maakt onvergetelijke ervaringen mogelijk. Of dit nou om een fantastische zomer of een levenslange droom verwezenlijken gaat.
merkelijkheid-strategie
Meer informatie www.merkelijkheid.nl

line-green